»Razumljivo je, da se naša javnost zanima za vsako malenkost, ki utegne biti v zvezi z včerajšnjo katastrofo. Tako se je včeraj po Ljubljani raznesla med drugimi tudi vest, da so pilota Jarošenka v poznih nočnih urah videli v baru kavarne `Nebotičnik´.«
»Kakor je takrat ljubljanska megla zapeljala pilota, da je zgubil razgled na tla pod seboj, tako je tudi danes [ 15. julija 1936 ] prav tako megla povzročila nič manjšo in težko nesrečo – katastrofo.«
»V začetni fazi bodo pilotirali piloti z izkušnjami, sprva bodo to vojaški piloti.«
»Še niso minila tri leta [od leta 1933], odkar je Ljubljana doživela strašno katastrofo, ko je padlo letalo ljubljanskega `Aeroputa´ z vsemi potniki in pilotom ter mehanikom na Studencu na tla in pokrilo pod svoje ruševine osem žrtev.«
»Predmet je sestrelil lovec, pilot pa je ocenil, da v predmetu ni bilo človeka.«
»Jasno je bilo, da pilot nima popolnega nadzora nad letalom.«
»Letalo, ki vzdržuje redno progo med Ljubljano in Sušakom [nekdaj samostojno mesto, danes del hrvaške Reke] in dalje proti Belgradu, je kot običajno odletelo z ljubljanskega aerodroma proti Sušaku. Vodil ga je priznani pilot Jarošenko [ Mihailo Jarošenko ; Belgorod, Rusija 1893–Ljubljana, 1936] z mehanikom [Tomislavom] Anušičem.«
»Nelogično pa je, da se je pilot odločil v takšnih vremenskih razmerah ta polet opraviti.«
»Za hip ste lahko vojaški pilot«
»Savdski piloti imajo trenutno odmor od urjenja v letenju.«
»Potrebujemo sistem, v katerem lahko pilota ta srečanja prijavijo, ne da bi se bali za službo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju